m' dags för fredagsmys!

Hej ni glada!
Idag är det redan fredag, redan lov. galet.
Vafan, idag bestämmer jag att kommande lov ska bli ett fet lov. Den enda personen som har makt att bestämma hur det blir är jag själv. Så kom igen mig själv, det blir vad jag gör det till(;

Denna dag var en god dag, trodde själv att jag skulle vara lite småtrött efter nattenslustigheter. Men icke sa Nicke.
Höll mig vaken, lagomt pigg och var lagomt duktigt hela dagen.
som Avslutning Gick jag glatt iväg från skolan och plugget. I like it.
För att inviga höstlovet ska jag och saga åka till hennes morfars herrgård och ha en sleep over night tillsammans. helt ensamma. Kan ni se det framför er? Jag och saga ensamma i en herrgård där det spökat (sant!)
Skräckfilm är heltklart inplanerad i det här!


peace out!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0