m' Dagen efter igår

Oh god. Humör- och känslotillstånd är rejält varierat nu för tiden.
fattar inte vad det är med mig?
snart ska jag sjunka låångt låångt ner i mina skönaste mjukiskläder och bli en soffpotatis.
Senare blir det varm o skön rendusch. låter det inte härligt? - jo, det gör det!
Anyway, Mamma kom hem med lite överraskningar till mig idag.
Både bra och dåliga överraskningar.
Men jag håller mina tankar kvar runt det bra.
* Den rosa skönheten :') ah!
Ni vill gärna veta vad jag snackar om, jag vet. Men ni får inget veta förens Tisdagkväll.
Men nu ska jag inte hänga här nå mer, soffan väntar!
later gays.






nemäään, kolla här. Hitta saga i ett hörn också.




Kommentarer
Postat av: emilia

jag har gjort ett inlägg om vart man kan skaffa gratis designer till blogg.se :)

2009-10-22 @ 17:27:30
URL: http://emilialarssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0