M' sakta men säkert

tränger sig natten in tillsammans med tankarna och känslorna omkring allt.

Ännu en Torsdag, över.
Sitter i kvällsmörkret och känner mig inte det minsta sömning, jag gjorde.
Imorgon är det sista skoldan' och sedan lov , TOPPPEN!
Eftersom jag inte har något bättre för mig slänger jag in det här onödiga inlägget om praktiskttaget ingenting? det kallas liv antar jag.
At the moment sitter jag och lyssnar igenom lite musik som några snubbar + fanny skicka till mig tidigare idag. thanks for that!
brukar vanligvis använda sportify som andra, Men nu vare min Mp3 som behövdes fräschas upp med lite nytt.
Blivit som beroende av den den senaste tiden.
.. äsch! Att vara nörd blir ganska tröttsamt .. sängen låter lite lockande trottsallt.
te, macka och någon dåligfilm låter inte heller helt fel, nej.

nightiii v







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0